Δημιουργείστε την δική σας μεγάλου μήκους κινηματογραφική ταινία!
Πόσες φορές βλέποντας μία κινηματογραφική ταινία δεν έχετε σκεφτεί πως:
“Εγώ θα έγραφα αυτή την εκδοχή ή θα προτιμούσα ένα διαφορετικό τέλος”.
Πόσοι άραγε από εσάς έχετε σκεφτεί να φτιάξετε την δική σας ταινία; Πόσοι έχετε στο μυαλό σας μία υπόθεση, αλλά ποτέ δεν πρόκειται να την δείτε στην οθόνη , γιατί δεν γνωρίζετε το πώς;
Πόσοι ακόμα έχετε γράψει κάποιο σενάριο ή βιβλίο αλλά δεν γνωρίζετε πως θα μπορούσε να υλοποιηθεί σε ταινία κινηματογράφου;
Όλα τα προηγούμενα η Teucris μπορεί να τα υλοποιήσει.
Η Teucris δεν είναι μία παραγωγός εταιρία κολοσσός του Hollywood. Αντιθέτως βασίζεται στην ιδιαίτερη τεχνογνωσία ενός ανθρώπου. Είναι όμως αυτός ο άνθρωπος, ο οποίος μπορεί να υλοποιήσει το όνειρό σας. Όπως προηγουμένως υλοποίησε το δικό του και συνεχίζει να το πράττει. Με ελάχιστα μέσα (και κατά συνέπεια ελάχιστο κόστος) μπορείτε να δημιουργήσετε μία κινηματογραφική ταινία μεγάλου μήκους. Γίνετε παραγωγός στην δική σας βουβή κινηματογραφική ταινία μεγάλου μήκους με ελάχιστο κόστος. Οι επιλογές και οι αντίστοιχες χρεώσεις αφορούν μία βουβή ασπρόμαυρη κινηματογραφική ταινία 70 λεπτών και άνω. Οι βουβές ταινίες είναι πολύ δυσκολότερες από τις ομιλούσες και αναδεικνύουν με τον καλύτερο τρόπο τα συναισθήματα και τις σκέψεις, ενώ το ασπρόμαυρο αποτελεί κορυφαία αισθητική επιλογή.
Ωστόσο είμαι πρόθυμος να συζητήσουμε και να σας ακούσω εάν επιθυμείτε κάτι διαφορετικό.
Ενδεικτικές Αμοιβές Πνευματικών Υπηρεσιών
(Θα υπολογίσετε στις παρακάτω τιμές πλέον τον ανάλογο Φ.Π.Α.)
Συγγραφή σεναρίου
Εάν έχετε κάποια πρωτότυπη και ενδιαφέρουσα ιδέα με ολόκληρη την υπόθεση και θα θέλατε να την μετατρέψετε σε σενάριο θα υπολογίσετε ένα χρονικό διάστημα 3-4 μηνών. Πρόκειται για μία βαρύτατη πνευματική εργασία, η οποία δεν μπορεί να αξιολογηθεί επακριβώς. Αφορά θεματολογίες, τις οποίες δύναμαι να αναπτύξω και όχι κάθε είδος. Συμπεριλαμβάνονται εδώ και τα ντοκυμανταίρ (ντοκιμαντέρ). Μπορεί να παραδοθεί το παραγωγικό σχέδιο.
Οπτικοποίηση (visualization) σεναρίου
Το σενάριο είναι μία ιστορία ειπωμένη με εικόνες. Η οπτικοποίηση ενός σεναρίου αποτελεί το σημαντικότερο τμήμα της μετάβασης από τον γραπτό στο κινηματογραφικό λόγο. Πως θα υλοποιηθεί δηλαδή κάθε σκηνή.
Σκηνοθεσία/Κινηματογράφηση
Θεωρώ πως η σκηνοθεσία με την κινηματογράφηση είναι άρρηκτα συνδεδεμένες. Ή τουλάχιστον με αυτόν τον τρόπο μπορώ εγώ να σκηνοθετήσω μία ταινία. Συνεπώς, η προετοιμασία, η σκηνοθεσία και η κινηματογράφηση αποτελούν ένα αυτοτελές σύνολο. Ο εξοπλισμός είναι ο δικός μου.
Montage/Editing
Η επεξεργασία του κινηματογραφικού υλικού αποτελεί μία πού χρονοβόρα και επίπονη διαδικασία. Εν πολλοίς το αποτέλεσμα και το ύφος της ταινίας εξαρτώνται από αυτό.
Κόστος Ηθοποιών
Αυτό καθορίζεται με ειδική συμφωνία με κάθε ένα ηθοποιό ξεχωριστά.
Μουσική (πρωτότυπη δημιουργία ή αγορά πνευματικών δικαιωμάτων)
Κατά περίπτωση και σε συμφωνία με τον καλλιτέχνη.
Τα προηγούμενα αφορούν αμοιβές καθαρά προσωπικών πνευματικών (άυλων) υπηρεσιών. Δεν συμπεριλαμβάνουν κόστος υλικών ή επεξεργασία της τελικής κόπιας σε αρχείο DCP ή οποιαδήποτε άλλη τεχνική διαδικασία, η οποία ενδεχομένως απαιτηθεί.
Επίσης δεν περιλαμβάνουν κόστος μετακίνησης και διαμονής.
Επικοινωνήστε μαζί μου για περισσότερες πληροφορίες.
Ενδιαφέρουσες συγκρίσεις
Προκειμένου να αποκτήσετε μία ιδέα των τρεχουσών κοστολογίων να έχετε κατά νου πως οι κινηματογραφικές ταινίες κοστολογούνται (δείτε τον κατάλογο χρηματοδότησης του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου).
Δείτε την βραβευμένη ταινία μου “3 Μοίρες” διάρκειας 71 λεπτών. Είναι ακριβώς στο αντίστοιχο στυλ και αισθητική με αυτό, το οποίο θα δημιουργήσουμε. Προφανώς η χρήση ήχου είναι στη διάθεσή μας!
Διαβάστε επίσης παρακαλώ από την The Jerusalem Post:
Δείτε επίσης και στην σελίδα: Teucris Conceptual Cinematography
- Ο Αληθινός Σκηνοθέτης
- Το Καλύτερα Κρυμμένο Μυστικό της Σκηνοθεσίας (και Υποκριτικής)
- Τα Αδίστακτα Ταρώ στο Διεθνές Φεστιβάλ “Γυναίκες στον Κινηματογράφο και την Τηλεόραση” στην Κύπρο (Women in Film and Television – Cyprus – WIFT CYPRUS)
- Υποκριτική και Υποκρισία
- “Don’t go to parties to meet people.”
- Ο Καλοντυμένος Ηθοποιός
- Μία Φωτογραφία Κινηματογραφικό Σεμινάριο
- Δυό-Τρία Λόγια για τη Φιλοσοφία
- Ζάλογγο – Το Πρώτο Βραβείο και η Συνέχεια στην Ινδία
- Τα 40 Κύματα
- Πράσινη Οθόνη και Μαύρη Οθόνη
- Ο Πόνος του Ηθοποιού
- Ένας Σαμουράι Έφυγε…
- Προκαταλήψεις (στο χώρο της Υποκριτικής)
- Μνήμη Χρύσας Σπηλιώτη
- Λουίς Ζόριτς: Όταν το Χειρότερο Κερδίζει
- Φράγκο δε Δίνω
- Γιατί ο James Bond ΔΕΝ… Πεθαίνει;
- Μην Υποτιμάτε τους Γκουρού!
- Ποιος Θυμάται τη Σόφι Σολ;
- Οι Ηθοποιοί είναι Αφηγητές
- Ολυμπιακοί Αγώνες στο Παρίσι – Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Πολιτισμού στην Ινδία
- Πρόγραμμα ΓΕΦΥΡΕΣ Λουτράκι/Program BRIDGES Loutraki
- Η Μισή Σελήνη
- Ο Επιθεωρητής Μαιγκρέ Ανακαλύπτει
- Ινδία: Τριπλή Επιτυχία για την Ελληνική Ιστορία, τον Πολιτισμό και την Φιλοσοφία
- “Ο ηθοποιός είναι ο ιερέας της ομορφιάς και της αλήθειας”
- Κεφάλαιο και Τέχνη
- Κινέζοι και Ούγγροι στον Κινηματογράφο
- Κακός Σκηνοθέτης και Κακός Θεατής
- Το Μετείκασμα της Ζωής
- Άννα Καρένινα – Ευτυχία στον Πόνο
- Ένας Άνδρας και μία Γυναίκα και ένα… Μήνυμα
- Εντυπώσεις από “Ένα” Φεστιβάλ Κινηματογράφου
- Philosophical Fiction (ii)
- Η 6η Αίσθηση
- Δύο Σκέψεις περί Υποκριτικής
- Γόμα & Κεφάλι
- Ένα Φως μέσα στη Νύχτα
- Προσωπικά Σχόλια για τα Όσκαρ
- Ζώνη Ενδιαφέροντος (η ταινία)
- Ο Ηδονοβλεψίας
- Ρεαλιστής vs Πότης
- Καθόλου “Poor Things”
- Εξωγήινος Έρωτας
- Τα Αδίστακτα Ταρώ – The Merciless Tarot Cards
- Clarity Performers
- Κτίρια και Ταινίες
- Κακές Ταινίες: Τις Βλέπω;
- Η Αμάλθεια και το Άλας
- Poor Things
- Producer Roles in Filmmaking
- Oppenheimer vs Barbie
- Barbenheimmer – Μασκ – Λάνθιμος – Κύπρος – Ισραήλ – Ρωσσία – Ουκρανία – Μαλέσκου και…
- Ινδία vs Interstellar
- Αυτοκράτειρα Σίσσυ – Τα Προφητικά της Λόγια
- Ουδέν Νεώτερον από το Δυτικό, Ανατολικό, Βορειοδυτικό, τέλος Πάντων Κάποιο Μέτωπο
- Barbie: ΔΕΝ είναι Αυτό που Νομίζεις
- Philosophical Fiction (i)
- Σκηνοθετώντας μία Γάτα – Directing a Cat
- Οι Θαυμαστοί Κούτουλες
- Γίνε Κατασκευαστής!
- Conceptual Cinematography Explained
- Conceptual Cinema Explained
- Τα Ονόματα στις Ελληνικές Ταινίες
- Οι Δολοφόνοι (ταινία του 1964)
- Χαμο-Γέλα Κυρία Μου!
- 2 Λεπτά Πρωινού Περιπάτου στην Πόλη της Λάρισας
- Ονόματα και Ηθοποιοί
- Η Κόκκινη Παπαρούνα
- Το Δίλημμα της Αριστοκράτισσας
- Σωτήρης Τασσόπουλος
- Η Αυτοκράτειρα Σίσσυ στην Achaia Clauss & Τα Τρία Μυστικά της Ζωής που ΔΕΝ Γνώριζε
- Μεφίστο: Τα Δύο Χαμένα Πέταλα
- Ευτυχία Μπίλελη
- Psonares Start Your Engines!
- Τα Αδίστακτα Ταρώ… Το ερώτημα
- Το Τεστ της Όσφρησης και των Εκφράσεων (Προσμονής και κατόπιν Αηδίας)
- Προσμονή
- Εγκλωβισμένος – Entrapped
- Το Τεστ της Παράνοιας
- Απόκοσμα Τοπία & το Παράλογο (1)
- Σκέψη & Απόφαση
- Το Τεστ των Αυτιών
- Θέατρο ή Κινηματογράφος;
- Το Τεστ των Ματιών
- Δημιουργία Ομάδας Teucris Films
- Απόκοσμα Τοπία Ελληνικής Υπαίθρου και το Παράλογο
- Η Θεωρία των Παύλων
- Φανταστικοί Χαρακτήρες
- Achaia Clauss 2119
- Η Εξέλιξη ενός Παραθύρου
- Η Ομίχλη
- Πολιτικός Κινηματογράφος
- Επενδύοντας σε Έργα Τέχνης
- Η “Αναπαράσταση”
- Ποτέ Δεν Γνωρίζεις από…
- Η Σοφία του Πέταλου
- Το Αργό Αισθησιακό Γδύσιμο στον Ελληνικό Κινηματογράφο
- Τι Θα Έκανα εάν Ήμουν Μετανάστης το 1910 στην Αμερική
- Ζαν Κοκτώ – Ζαν-Λυκ Γκοντάρ – Πιερ Πάολο Παζολίνι – Μικελάντζελο Αντονιόνι – Ίνγκμαρ Μπέργκμαν
- Ενημέρωση Κινηματογραφικής Προόδου (Σεπ 2022)
- Ο Μεντεσές
- Πότε να μας Ανησυχεί η Τέταρτη (4η);
- Το 99% του Τίποτα
- Η Πρέβεζα – Ο Καρυωτάκης και ΤΟ Ερώτημα
- Περί των Κινηματογραφικών Φεστιβάλ
- Γιατί ΔΕΝ Γελάνε;
- Καλλιτεχνική Πρωτοπορία
- Ρόλοι Αναζητούν Ανθρώπους
- Η Ημέρα του Φωτός και ένας Ρόλος Πρόκληση
- Traum
- Η Διάσωση του Σκηνοθέτη Μπράιαν
- Το Πουλί… Μαφία
- Το Τζίνι με τον Τεύκρο
- Η Μέθοδος του Σπουργιτιού
- Κρέμεται από μία Κλωστή…
- Ουρανός
- Ο Κονφορμίστας (The Conformist)
- 2022 η Συνέχεια
- Το Τελευταίο Ψέμμα
- Βγαίνοντας από το Δωμάτιο
- Η Δολοφονία του Τρότσκυ (ταινία του 1972 και ένα συμπέρασμα)
- Ταινίες Τρόμου by Teucris
- Ζάλογγο (Ενδεικτικό Απόσπασμα) – Zalongo
- Στην Πάτρα Μόνο…
- Τι Διδάσκουν οι Αδελφοί Κοέν;
- Άσκηση Σεναρίου Ι
- Κάθισες Επάνω στο Βράχο σου, Σίσυφε
- Ο Ουρανός – Το Χώμα και ο Σύνδεσμος: Τα Δένδρα
- Η Ρωγμή της Εξουσίας
- Το Πλοίο της Αγάπης
- Οι Ταινίες επί Χούντας στην Ελλάδα
- Το Χάος του Πνεύματος
- Visualization of Ancient Greek Myths by Teucris
- Πέρασε μία Εβδομάδα…
- Οι Λέξεις
- Το Περιδέραιο της Αρμονίας (Αποσπάσματα)
- Το Κιονόκρανο… Αυτοκίνητο
- “Πάλι”
- Ορατότης (όχι και τόσο) Μηδέν
- Τα Αδίστακτα Ταρώ… (Απόσπασμα)
- Γράμμα από το Κρεμλίνο…
- Το Κινηματογραφικό Πρόγραμμα της Teucris Films (2021)
- “Θέλω να είμαι τέλεια”
- Μάτια Δίχως Πρόσωπο
- Ο Άνθρωπος από τη Γαλλία (είχε… Τύχη)!
- Ασυνέπεια Αρμοδιοτήτων
- Η Δολοφονία του Ψυχιάτρου
- The Surveillance Cat – Η Γάτα Επιτήρησης
- “Μην Ζωγραφίζεις τον Ήλιο Πια!”
- Πώς Τα Συνέδρια Αποκτούν Ενδιαφέρον;
- Όταν ΔΕΝ σε Θέλει το Φως
- EON Productions και Συμπεράσματα
- Γιατί ΔΕΝ Πεθαίνει ο James Bond?
- Seconds
- Σούβαρδο
- Σκηνοθετώντας (3)
- Πολύ Σοβαρά
- Σκηνοθετώντας (2)
- Σκηνοθετώντας (1)
- Κοινή Υπόθεση
- Αιγές – Η Απορία και το Λάθος
- The Birds (Τα Πουλιά)
- Σε Τι Διαφέρουν οι τρεις Κούτουλες Μεταξύ τους;
- Το Άροτρο και Κάποιες Σκέψεις
- Ο Ασυμβίβαστος
- Περπατούν τα Γερμανικά… Κράνη;
- Insomnia (Αϋπνία)
- Η Ανάβαση (1977)
- Η Νύχτα των Ζωντανών Νεκρών
- Ο Θάνατος ενός Γραφειοκράτη
- Ο Τελευταίος Άνθρωπος στη Γη
- Η Αποπλάνηση του Απολύτου Μηδενός
- Η Σύγχυση των Συμβόλων
- Ο Πολιτσμάνος
- Χρειάζεται Θάρρος Όταν Γερνάς
- Το iCloud της Teucris
- Λευκές Νύχτες
- Σπάνια Χρώματα στην πόλη της Πάτρας
- Η Σταγόνα – The Drop
- Το Υδραγωγείο Αλλιώς
- Η ομορφιά είναι στα μάτια του θεατή…
- Λολίτες της Αθήνας
- Politics by Mavro-γιαλούρος
- Γκριάαααααο
- Η Έκλειψη (Ταινία του 1962)
- Μην τη Χαραμίσεις…
- Συνάντηση με το Φεγγαρόφωτο
- Η Γοητεία των… Σκουπιδιών
- Λάθη και Επιτεύγματα
- Δεν Είναι τα Δράματα για Όλους
- Μερικές Σκέψεις (Κινηματογράφος – Τηλεόραση – Ντοκιμαντέρ)
- Cara-Big Br@thel
- Έγκλημα στο Νείλο
- Τα Εμπόδια και οι Δυσκολίες ως Εφαλτήριο για Δημιουργία
- Τα Αμίλητα Παράθυρα
- Υπάρχουν Νεράϊδες;
- Το Σκεπτικό της (Κινηματογραφικής / Τηλεοπτικής) Teucris.net
- Επενδυτικές Προτάσεις της Teucris
- “7Μέρες Ενημέρωση” σε Ένα Άλλο… Κανάλι!
- Οι 5 Κρουνοί
- Αξιοποιώντας τη Δύναμη των Οπτικοακουστικών Μέσων (Μόνο;)
- Βίλες των 40 εκ. Εναντίον Τζέιμς Μποντ
- Η Κινηματογραφική (μου) Αλήθεια
- Πρέβεζα και Καρυωτάκης – Προβολή Ντοκυμανταίρ & Συζήτηση
- Κινηματογραφική Ποίηση
- Πρέβεζα
- Γη, Βροχή, Άνθρωποι
- Μονομαχία (The Duel)
- Eresus Cinnaberinus και η Ελληνική Επανάσταση του 1821
- Η Ομορφιά (και Διαφορετικότητα) μίας Κατάρρευσης – Το Video
- Δύο Σχόλια (σχετικά με τα “Patterns”)
- Patterns (Μοτίβα)
- Μα… τι του Βρίσκουν;
- Η Ελληνική “Χειρωνακτική” Οικονομία
- Θεατρικό Έργο σε Τρεις Πράξεις
- Το Φυλακισμένο Σκαθάρι
- Μεταφυσικό – Υπερφυσικό – Παραφυσικό
- “Μαξ, Πήδα απ΄το Παράθυρο!”
- Τι Είναι οι Ιστορίες για την Teucris Documentaries;
- Η Εποχή της Σύγχυσης
- Τι Σημαίνει Χειροποίητο Ντοκυμανταίρ (Ντοκιμαντέρ);
- Attack! (Επίθεση!)
- Ωδείο Πατρών (χωρίς ήχο)
- Cherchez La Femme
- Θα Φιλούσατε το Βάτραχο;
- Anonimo Veneziano
- Ανάλυση Ταινίας Μικρού Μήκους #01 για παρα-Διεστραμμένους
- Υπέροχα Ελληνικά Βουνά…
- Ένας Κήπος Πολλές Αξίες – One Garden Multiple Values
- Ήχοι και Εικόνες από μία Αθάνατη Αθήνα
- Γιατί ο Ποταμός Σέλεμνος είναι ο… Σέλεμνος;
- Μόνοι στο Σπίτι την Εποχή του Κορωνοϊού A’
- Επαγγελματικοί Χαιρετισμοί την Εποχή του Κορωνοϊού
- Μετοχές και Καράβια
- Η Προφητεία των Μαθητών του 1ου Δημοτικού Σχολείου Πατρών
- “Η Δασκάλα των Αγγλικών”
- Scriptwriter or Screenwriter?
- The F@cking Σύμπαν
- Οι 4 Μου Δραστηριότητες
- Το Εθνικό Σύστημα Υγείας
- Περί Βαλεντίνου και Λοιπών Ερειπίων
- Οι… Άδειες
- Ο Υφέρπων Φασισμός των Προσωπικών Δεδομένων
- Η Θετική Σκέψη
- Το Κάστρο με τις Μάσκες
- Οι Γυναίκες του Λόκερμπι
- Ραντεβού μ’ Έναν Ερωδιό
- Μελισσέα by Achaia Clauss
- Αυτοκίνητα και Ντοκυμανταίρ
- Πού Πηγαίνουμε; Where Are We Going?
- Η “Κίβδηλη” Τύχη
- Θαλασσοπουλοφωτορομάντζο
- Τα Χρώματα του Ολύμπου
- Ο Jack Lieb Περιγράφει και Διδασκόμαστε
- Τυχεροί και Άτυχοι
- Τηλεόραση, Θωρηκτό Τίρπιτς και Κοινωνία
- Γιατί οι Λίμνες;
- Από τον Άδωνι Κύρου στο Φώσκολο ένα… Μπλόκο Δρόμος
- Τρούμπα ‘67 (Λίγες Σκέψεις Ακόμα)
- Σεναριακή Τρούμπα
- Morning!
- Η Αμμένια Κούκλα
- Ένα Υποβρύχιο στο Βυθό
- Καμπαρέ…
- Εάν Υπήρχε Chinatown
- Φοβού τους… Ποντικούς;
- Ανώριμοι στις Καλύβες
- Το θέμα: Με αφορμή την ταινία του Κώστα Γαβρά “Adults in the Room”:
- Το Χρωματικό Αποτύπωμα
- Καγκεμούσα (Kagemusha)
- Οι Αλήθειες της Τέχνης
- Πατσάς ή Σνίτσελ Βιεννουά;
- Δεν Λένε οι Τσιγγάνοι Πάντα την Αλήθεια
- Η Ασύγκριτη Απλότης
- Only a Woman!
- Αλλοίμονο στους Μονοδιάστατους
- Η Συγγραφή ως Τέχνη
- Ένα Λοφάκι Έξι Πόδια επί Τρία
- 56 Ετών – “Δε Λέω Τίποτα”
- Do You (I) Feel Lucky Punk?
- Το Απίθανο Εφικτό – Το Αδύνατον Πιθανό
- Τα (Beep) του Γαϊδάρου
- Κινηματογραφική Παράδοση
- Γραμμή Teucris
- Ζωή και Κότα το Σκαθάρι
- Didem (Χορός της Κοιλιάς)
- Οι 4 Νόμοι του Μέρφυ για Κινηματογραφιστές
- Στον Τελευταίο Ψηφοφόρο
- Waters by Teucris (Ι)
- Eurovision ή Pure-Vision
- Η Νεκρή Νύφη
- Πού Εστιάζεις;
- Πόρνη ή Γεροντοκόρη
- Ο Κινηματογράφος ως Τέχνη
- “Η Πάτρα του Τεύκρου” & “Πως μπορείς να αλλάξεις το παρελθόν σου; ” Φωτο-Ντοκυμανταίρ
- Sexopolis
- Ελεύθεροι Ίπποι εις το Όρος Κυλλήνη (Ζήρεια) Κορινθίας
- “Πουλημένες Παρθένες Πορνό”
- Η Ζωή Οπτικοποιημένη
- Ακούγοντας τη Μουσική (Ο Ρόλος της Ηγεσίας)
- Η Νύχτα των Στρατηγών
- Ακυβέρνητες Πολιτείες
- Τα Μάτια Δίχως Πρόσωπο
- Το “Πονηρό” Παράθυρο
- Η Ακατανόητη Απόφαση του Κώστα Γαβρά
- Και Τι Δεν Θα Έδινα;
- Εάν ο Κόσμος Ήταν Ίδιος
- Η Ολική Νίκη της Θεωνάρας
- Η “Ευνοούμενη” του Γ. Λάνθιμου
- Η “Απλή Σχολική Εκδρομή” με το βλέμμα του Ανδρέα Κολλιόπουλου
- Η Διαχείριση του “Κακού”
- Για Ποιόν Πολεμάς Και Ποιος Έχει Δίκιο;
- Όταν οι Φίλοι σου Προοδεύουν…
- Η Πετούλια και το Τηλεγράφημα
- Ελλάς και Κίνα
- Αναζήτηση (νέων) Κινηματογραφικών Προσώπων
- Τα Χριστούγεννα του Τζέιμς
- Για Πάντα Λανδρύ!
- Οι Ανθρώπινες Φωνές
- Οι Νεροκολοκύθες του Παναγιώτη Χαλούλου
- Ανοιχτά της Κούβας
- Περί Στήβεν (Σπήλμπεργκ)
- Μαθήματα Διεθνούς Οικονομίας από Σουλτάνο (by Τευκρίς Πασά)
- Ο Θρόνος και η Θέα του
- Η “Άτυχη” Πρέβεζα
- Το Χαμένο Ελάφι
- Σκηνοθέτης και Ταινία
- Όταν ο Οίνος Γίνεται Νότες
- Κλέφτης Ποδηλάτων ή Μυαλών;
- Χρήστος Σταματόπουλος
- Η Αρχιτεκτονική του “Ψυχώ”
- Το Βαθύτερο Νόημα των Φτερών
- Το Στοιχειό του Ρέματος
- Ο Τίτλος και οι… “Άλλοι”
- Ο Απίθανος Ακροκόρινθος
- Το Ελληνικό Χωριό και η Βαθύτερη Σημασία του
- Το Όνομα της Λίμνης
- Η Διπλή Ανάγνωση μιάς Φωτογραφίας
- Route 66 – Sunset
- “Απαγορεύεται το Πτύειν”
- Ποια Γλώσσα Ομιλείται στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής;
- “Do you feel lucky?”
- Ο Χορευτής Σέρσηγκας
- Αροτρίω Αγρόν
- Live and Let Die
- Δίκαιη Ανταμοιβή
- Οι… Άσημες Νεροκολοκύθες
- Η (Αντίστροφη) Μέρα της Μαρμότας
- Κριτική…
- Οι Δραπέτες
- Ζήσε τον Μύθο σου στην Ελλάδα
- Η Στοιχειωμένη Rolls Royce
- Η Γυναίκα του Πρωτομάστορα
- Τα Επίπεδα των Σκανδάλων
- Ψίθυροι
- Η Ζώνη
- Seconds (Δεύτεροι)
- Titicut Follies
- Η Google και οι μυξο-Παρθένες
- Το Montage της Ζωής Σου
- To Serve Man
- Ο Ενιαυτός
- Δώδεκα και Κάτι η Ώρα…
- Η Νύχτα
- Η Άποψή μου για την Ελλάδα
- Όταν οι Καλλιτέχνες Δημιουργούν!
- Οχυρωμένοι Πολίτες
- Η Ηθική του Σεΐχη
- Οι 4 Μεγαλύτεροι Μύθοι του Χόλλυγουντ
- Χαρακτήρας ή Γεγονότα;
- Πολίτης Josef K.
- Τα Σκ@τ@ του Καλλιτέχνη
- Τύχη – Ελεύθερη Βούληση – Δικαιοσύνη
- Ισμήνη Σακελλαροπούλου
- Από Κορυφή σε Κορυφή
- Ζουν Ανάμεσά μας;
- Ο Τιτανικός την Ομηρική Εποχή
- Αφοσίωση ή Πίστη;
- Θανάσιμες Λεπτομέρειες (Deadly Details)
- “Ο μικρός Λεφέβρ;”
- The Tenant (Ο Ένοικος)
- Casablanca
- Dans Le Noir
- Οι Αδίστακτοι
- Πως ν’ Αλλάξω τη Μοίρα μου…
- Ο Ακριβέστερος Ορισμός της Εννοίας του Λάθους
- Όταν Φυσάει στο Αιγαίο…
- Η (Ανήθικη) Ηθική ενός Ναυαγίου
- Τα Σαγόνια της Μεσαίας Τάξης
- Die Pleite – Η Χρεοκοπία
- Φοβίες – Επιθυμίες – Μοίρες
- Η Θεατρική Παράσταση “Για Πάντα Μαζί”
- “Η Αστεφάνωτη”
- Μουσείο Ολοκαυτώματος στα Καλάβρυτα
- De cadence
- Η Συμπυκνωμένη Χαρά – Η Ιδεατή Χαρά και η Χαρά του Φαίνεσθε
- Μόνο στην Ελλάδα!
- Η Αόρατη Πραγματικότητα
- Γεννήθηκε ο Άνθρωπος για να ‘ναι Ευτυχισμένος;
- Τίποτε δεν τελειώνει, εάν δεν έχει τελειώσει πραγματικά
- “Χειραψία με τον Διάβολο”
- Τα Παρασκήνια του Καλλιτέχνη
- Κάλπικες Λίρες και Κάλπικοι Άνθρωποι
- Έγκλημα στο Κολωνάκι
- Ι. Η Φωτογραφική Αντίληψη της Ζωής
- Το Πατρικό της Μαρίας Κάλλας
- Κινηματογραφικές Ταινίες και Ζωές
- Ζεις μονάχα όταν αλλάζεις;
- Το ταξίδι συνεχίζεται… και μην πεις τίποτα
- 5 Γραμμές από το Παρελθόν
- Το Σύνδρομο Κήτον (Keaton Syndrome)
- Τα Φυλακισμένα Φεγγάρια (του Έρωτα)
- Οι Βρυκόλακες
- Η Κάλπικη Λίρα και οι Στιγμές της Ζωής μας
- Το Αληθινό Πρόσωπο της Μάσκας
- Η Καλλιτεχνική Δημιουργία
- Teucris & Διατηρητέα
- Το «Σύνδρομο Πολάνσκι»
- “Αυτή”!
- Salao – Σαλάο
- Η Γέφυρα των Κατασκόπων
- Ο Γυάλινος Κόσμος του Μυρμηγκιού
- Σπουδαία Ανθρώπινα Ερωτήματα
- Τα Μυστήρια του Ερυμάνθου
- Ο Δρόμος του (Ασήμαντου) Λάθους
- Ποτέ την Κυριακή (ή το Σάββατο ή την Παρασκευή)!
- Η Σιωπή των Αμνών
- Anche un Uomo – (Ακόμα ένας Άνθρωπος)…
- Η Κλοπή του Βιβλίου
- Μουσική – Achaia Clauss – Αισθητική
- Suzie Q
- Οι Εκλογές στη Συλδαβία
- Παραφυσική (Επενδυτική) Δραστηριότητα
- Ο Κινηματογράφος ως Επένδυση
- Η Κατάρα
- Κινηματογραφικές Υπηρεσίες Teucris
- 3 Μοίρες και 3 Μύθοι
- Η Μονή Φιλόσοφου και τα “Κομματάκια” του Βράχου
- Ημιτελής Συμφωνία
- Το Μεγαλύτερο Πάρτι στην Ιστορία
- Das Boot (Το Υποβρύχιο)
- 4 Σκίτσα του Μιχαήλ Άγγελου
- Βραδιά Μουσικής Ποίησης
- “Ille hic est Raphael timuit quo sopte vinci…
- Ο Καουμπόη του Μεσονυκτίου
- Κινηματογραφικές Σκέψεις
- Anna Karenina. Vivien Leigh vs Greta Garbo
- Οι Σταθμοί Φεύγουν ή Μένουν;
- Περί της Ευστοχίας των Προβλέψεων
- “2051”
- Στρέλλα – Τρέλα;
- Τα “Ρινίσματα” του Μιχάλη…
- Η Θεατρική Παράσταση “Ο Τελευταίος να Κλείσει την Πόρτα” και Σκηνοθετικές Σκέψεις
- “3 Μοίρες” – 2000 προβολές!
- Οι Καουμπόηδες του Μεσονυκτίου
- Το (νέο) νεο-Ελληνικό Επιχείρημα
- Μία Διάκριση για τις “3 Μοίρες”
- Η Ομολογία – L’aveu – The Confession – Das Geständnis
- Επιστολές από το Μέτωπο
- Οι Προκλήσεις της Ζωής…
- Κριτική για τις “3 Μοίρες”
- “Μέσα και Εξοπλισμός”
- “Οι Λέξεις” (“The Words”)
- 3 Μοίρες και το Τέταρτο
- Το Γαλάζιο Πάθος
- Στιγμές Χρόνου και Ματιού
- Αυτο-Υπονόμευση
- Forget it Jake, it’s Chinatown!
- Τα Χαμένα Ιδανικά… και οι 7 Σαμουράι.
- Τα (Τεράστια) Πλατανόμηλα
- Κάποτε στο Σουέζ
- The Talented Mr. Ripley
- Το Δράμα των Ταλαντούχων “Κυρίων Ρίπλεϋ”
- Giallo Italian Films
- Ήττα – Συμβιβασμός – Διαφυγή
- Ο Κύριος Αρκαντίν – (Mr. Arkadin, 1955)
- Μελίνα Μερκούρη
- Δεν Ξαναβλέπω Φιλμ με τον Ρομάν Πολάνσκι
- Οι Ανθρώπινοι Ρόλοι
- “Άτιμε Ντουνιά!” – “Ελλάς το Όνειρο”
- F@ck the Dreams of the Governments – Find the Mistake
- “Ή πρώτη σκέψη μου ήταν να τον προστατεύσω”
- Η Διαθήκη του Δρ. Μαμπούζε
- Η Γοητεία του Ασπρόμαυρου και των Ματιών
- OSCAR WINNERS 2016
- Εκδημοκρατισμός της Τέχνης; – Democratization of Art?
- This is not fair! – Δεν είναι δίκαιο αυτό!
- Η Τέχνη των Ματιών
- Ο Μ. και τα Πέταλα
- This Masquerade – Αυτή η Μεταμφίεση
- Keep Them – F@ck the Others
- F@ck the Logic
- Ανεκπλήρωτες υπερ-Πτήσεις
- Οι Δύο Πίνακες
- Δύο Πίνακες – Δύο Ερωτήματα
- Montage και Ζωή
- Θεότρελοι – Θεόστραβοι!
- Άννα Καρένινα