Τεύκρος Σακελλαρόπουλος – Conceptual Cinematography

Μία Φωτογραφία Κινηματογραφικό Σεμινάριο

Αυτή η φωτογραφία αποτελεί από μόνη της… εφ΄ όρου ζωής σεμινάριο κινηματογράφου! Γιατί το γράφω αυτό;

Το μάτι εστιάζει στον φωτεινό πέτρινο τοίχο. Ωστόσο για να είναι αυτός ορατός πρέπει να περιβάλλεται από έντονη σκιά, η οποία (κατά κάποιον τρόπο) παρέχεται από τον άλλο σκοτεινό πέτρινο τοίχο. Συγκεκριμένα από το άνοιγμα ή τη ρωγμή σε άλλες περιπτώσεις προβάλλεται το φως. Εδώ στη συγκεκριμένη φωτογραφία δεν προέρχεται από σκιά αλλά μέσω του ανοίγματος.

Όταν λοιπόν θέλουμε να εστιάσουμε σε κάποιο θέμα, αυτό το οποίο πρέπει να φροντίσουμε περισσότερο από όλα και να επεξεργαστούμε είναι εκείνο, το οποίο ΔΕΝ φαίνεται με την πρώτη ματιά, αλλά ουσιαστικά προβάλλει το θέμα μας.

Αυτή η δεύτερη ιστορία (ο σκοτεινός πέτρινος τοίχος σε πρώτο πλάνο) είναι εκείνη, η οποία αναδεικνύει το βασικό θέμα της ταινίας (τον φωτεινό πέτρινο τοίχο).

Οι σκοτεινές πλευρές εμπεριέχουν πάντα τη λύση για περισσότερο ΦΩΣ!

(Και τα… χορταράκια οι πικάντικες λεπτομέρειες του κυρίως θέματος).

Ίσως ενδιαφέρει και άλλους... (κοινοποιείστε)