Σκηνοθετώντας (3)

Μία από τις δυσκολότερες στιγμές σε ένα σενάριο είναι η επιλογή της στιγμής του θανάτου. Οποιουδήποτε θανάτου. Ένας χαρακτήρας μπορεί να είναι σε τραγική κατάσταση και με υπαρκτά ή ανύπαρκτα αδιέξοδα. Τότε επιθυμεί και επιδιώκει το θάνατο, διότι δεν έχει το θάρρος ( ; ) να θέσει ο ίδιος τέρμα στη ζωή του.

Αλλά…

Θα πεθάνει όχι όμως όταν το θέλει ο ίδιος απεγνωσμένα. Θα του συμβεί μία ήσυχη ημέρα… ακριβώς τη στιγμή εκείνη, κατά την οποίαν θα ευχόταν να μη συνέβαινε…

Ισχύει και για τις καταστάσεις της ζωής μας…

Και το πρακτικό – αισιόδοξο συμπέρασμα: απέφυγε την απεγνωσμένη προσπάθεια να τερματίσεις μία πολύ δυσάρεστη κατάσταση, διότι όταν συμβεί αυτό, τότε ενδεχομένως κάτι άλλο θα σε πλήξει. Καλύτερα άρχισε να οικοδομείς μία καλύτερη, η οποία θα απορροφήσει την προηγούμενη.

Το αρνητικό (μόνο όμως) στο σενάριο; Καταστρέφει την ένταση και την δραματική ανατροπή του!