Μπορεί να Προβλεφθεί το Μέλλον;

Όχι! Η απάντηση είναι εξ΄ αρχής σαφής και ξεκάθαρη. Γιατί; Διότι το μέλλον διαμορφώνεται από τις αποφάσεις μας και από γεγονότα, τα οποία είναι πέραν των δικών μας δυνάμεων. Στα πρώτα μπορούμε σαφώς και να επέμβουμε και να αλλάξουμε την πορεία τους.

Ανεξαρτήτως εξωτερικών συνθηκών το πώς αντιδρούμε είναι καθαρά δική μας απόφαση. Και σε αυτή την απόφαση εναπόκειται η διαμόρφωση του μέλλοντος. Εάν πιστεύετε πως όλα είναι προκαθορισμένα, τότε δεν έχει νόημα να μάθετε το μέλλον. Αφού ούτως ή άλλως θα συμβεί από μόνο του και εσείς θα είσαστε ο ηθοποιός στη σκηνή ενός δεδομένου έργου, τότε ποιο το νόημα; Βέβαια και σε αυτήν την περίπτωση θα μπορούσα να απαντήσω πως το νόημα είναι η προετοιμασία για την επόμενη πράξη. Δε διαφωνώ, αλλά κανείς δεν σας εμποδίζει να αλλάξετε τα λόγια, να διακόψετε τη παράσταση ή ακόμα και να βγείτε από το θέατρο.

Σε κάθε περίπτωση η λογική της προσέγγισης είναι η απάντηση στο ερώτημα:

“Τι πρέπει να κάνω” και όχι “τι να περιμένω να μου συμβεί”.

Οι Βάσεις της Μεθόδου Teucris

Η μέθοδος βασίζεται σε τρία αξιώματα, τα οποία δεν έχουν εξήγηση με τη λογική. Πρόκειται περί αξιωμάτων και είτε τα δέχεται κάποιος είτε όχι.

Το πρώτο αφορά την έννοια των μεταβολών. Αφού το περιβάλλον είναι μεταβαλλόμενο και οι αλλαγές δεδομένες το νόημα είναι να προσπαθήσεις να αντιληφθείς τον εαυτόν σου μέσα σε αυτή τη ροή. Αφού αλλάζουν όλα τότε έχεις επιλογές.

Το δεύτερο αφορά τις ιδέες. Γνωρίζουμε… τίποτα για τον τρόπο λειτουργίας του Σύμπαντος. Κυρίως δεν έχουμε απαντήσεις για τη γέννηση και το θάνατο. Προσπαθούμε να αντιληφθούμε το Σύμπαν με ένα ακατάλληλο εργαλείο, το οποίο είναι το ανθρώπινο μυαλό. Θεωρούμε λοιπόν με την ατελέστατη γνώση μας, πως στο Σύμπαν υπάρχουν τάσεις, ιδέες. Γενεσιουργές δυνάμεις, οι οποίες σε μία αέναη κατάσταση αλλαγών εμφανίζονται, τροποποιούνται, χάνονται… Την ώρα της γέννησης τους είναι ιδιαίτερα εύπλαστες και οι τάσεις τους διακριτές. Εκεί η έγκαιρη δράση, η δική μας έγκαιρη δράση, έχει δυνατότητες επέμβασης.

Εάν συντονιστούμε κατάλληλα η ορθή πορεία θα φέρει αυτό, το οποίο ονομάζουμε τύχη. Εάν ακολουθήσουμε εσφαλμένη πορεία θα ακολουθήσει δυστυχία.

Πάντοτε όμως το ερώτημα είναι ένα:

“Εγώ, τι πρέπει να κάνω;”

Το τρίτο αξίωμα προκύπτει αβίαστα από την κρίση μας (ιδού η ελεύθερη βούληση), η οποία εάν μας οδηγήσει σε μία ορθή απόφαση ενδέχεται να μας απαλλάξει από την τυραννία των γεγονότων.

Ο συνδυασμός των τριών αξιωμάτων διαμορφώνει τη ζωή μας.

Υπάρχει Επιστημονική Μεθοδολογία;

Φυσικά και ΟΧΙ! Δεν πρόκειται περί επιστήμης. Η επιστήμη μελετά εκ των προτέρων τη φύση, πειραματίζεται και αποφασίζει. Εδώ δεν υπάρχει κάτι ανάλογο. Βασίζεσαι σε αναπόδεικτα αξιώματα και επιλέγεις. Κανένας δεν σε αναγκάζει να το κάνεις ή όχι.

Ποια η Αξία της Μεθόδου;

Το αποτέλεσμα! Εάν μέσω της μεθοδολογίας το αποτέλεσμα, το οποίο θα προκύψει και θα διαμορφώσεις με την κρίση σου σε ικανοποιεί και όντως βελτιώνει τις συνθήκες της ζωής σου, τότε η μέθοδος “λειτουργεί”. Εσύ αξιολογείς, εσύ αποφασίζεις.

Πώς Επηρεάζει το “Μέσον” την Πρόβλεψη;

Ουσιαστικά καθόλου. Οποιαδήποτε μέθοδος ή και καμμιά μέθοδος είναι εφικτό να παρέχει τις τάσεις και τις ενδείξεις. Είναι καθαρά θέμα πρακτικό από την πλευρά του μάντη να χρησιμοποιήσει ό,τι νομίζει πως θα τον βοηθήσει να εκφράσει καλύτερα και πιο συγκεκριμένα αυτό, το οποίο δέχεται. Ούτε κάποιο τελετουργικό ακολουθείται. Η ψυχολογική διάθεση του δέκτη καθιστά ευκολότερη την επαφή με τον Αλλόκοσμο και όχι τα αναμμένα κεριά σε σκοτεινά δωμάτια. Τα τελευταία ωστόσο βοηθούν στη συγκέντρωση και την άφεση του πνεύματος στο να πετάξει (δημιουργούν… ατμόσφαιρα). Αλλά θεωρώ πως δεν έχουν κανένα άλλο νόημα κα η μαντική δεν έχει ούτε ώρες ούτε συνθήκες. Εάν διαθέτεις το χάρισμα είναι πάντοτε διαθέσιμη και υπό οιασδήποτε συνθήκες ή περιβάλλον. Η ψυχολογία σου όμως δεν είναι πάντα η ίδια και αυτό επηρεάζει τη διάθεση, εάν θέλεις να μαντεύσεις ή όχι. Είναι όπως ακριβώς και η συγγραφή, όπου και σε αυτή την περίπτωση το έχεις ή όχι. Το πότε όμως θα γράψεις εξαρτάται από τη διάθεσή σου, αλλά και από το περιβάλλον σου. Χρειάζεται ησυχία και ηρεμία, αν και υπάρχουν και στιγμές “μανίας” όπου η έμπνευση είναι καταιγιστική.