Για την εισαγωγή στη σπουδαία Ακαδημία Ζωγραφικής του Αυτοκράτορα Hui Tsung της Κίνας (1082-1135) ήταν σημαντικό να αποδώσει ο εξεταζόμενος μία αφηρημένη έννοια με έναν τρόπο ακριβή μεν αλλά ταυτόχρονα και μη ρεαλιστικό. Ένα λοιπόν από τα θέματα εισαγωγής ήταν να αποδοθεί καλλιτεχνικά ο παρακάτω στίχος ενός ποιήματος:
«Η οπλή του αλόγου επιστρέφει βαριά φορτισμένη με το άρωμα των ποδοπατημένων λουλουδιών».
Ο επιτυχημένος διαγωνιζόμενος, ήταν εκείνος, ο οποίος ζωγράφισε έναν αναβάτη με το άλογο του, τις οπλές του οποίου ακολουθούσαν πεταλούδες!
Υπέροχο!
Σε μία αντιστροφή του προηγουμένου θα ήθελα να σκεφτούμε και να αποδώσουμε το στίχο εκείνον, ο οποίος θα συνόδευε αυτό το φυλλαράκι, το οποίο επιπλέει στο ποταμάκι με ένα κουνούπι να… κρατιέται από την άκρη του, ενώ ΚΑΙ αυτό επιπλέει στο νερό.
Αυτός είναι ο ορισμός του εννοιολογικού κινηματογράφου!
Σημ.: δείτε το προσεκτικά και σε μεγάλη οθόνη, εάν είναι δυνατόν.